İLK BAŞVURU
- 444 38 33 numaralı Ulusal Çağrı Merkezi numarası aranarak başvuru yapılır.
- Çağrı merkezinden alınan başvuru İl Koordinasyon Merkezine Yönlendirilir.
- Koordinasyon Merkezi ilk 15 dakikada hasta /hasta yakınına telefon ile dönüş yapar.
- Koordinasyon merkezi hasta başvurularını birimlere hizmet emri olarak atar.
- Hizmet Emri atanan ilgili birim ilk 24 saat içinde ilk hasta ziyaretini gerçekleştirir.
- Ev ziyaretine giden ekip hastanın Evde Sağlık Hizmetine uygun olup olmadığına karar verir.
- Başvurusu uygun olan veya olmayan hastalar süreç hakkında bilgilendirilir.
- Başvurusu uygun olan hastalar ön başvuru formu düzenlenir ve hizmet almaya başlar, uygun olmayan hastalar sonlandırılır.
- Hasta kayıtları hasta dosyası ve Tablet Pc ile düzenlenir.
- İlk ziyarette hastanın kullandığı ilaçlar, tıbbi cihazlar, başlanma şekli, dekübüt ülseri, etraflıca tespit edilir ve kaydedilir.
- Hizmetin kabulü için onam formu düzenlenir.
- Ayrıca hastanın Sosyal hizmet ihtiyacı, Palyatif bakım ihtiyacı ve alt bezi vs. ihtiyacı var ise hastaya yardımcı olunur ve ziyaret tamamlanır.
KAYITLI HASTA ZİYARETİ
- Hasta veya yakını birim ile iletişime geçerek randevu alır.
- Birimde görevli Doktor ve Sağlık ekibi hasta ziyaretini gerçekleştirir.
- Hastaya ilgili formlar düzenlenir ve hastanın değerlendirilmesi yapılır.
- Ayrıca genel muayene sırasında tetkik takibi, sonda değişimi varsa pansumanı veya eğitimi verilir.
- Ev ziyaretine giden ekip hastayı değerlendirir ve gerekli müdahaleyi yaparak İlgili formları doldurarak ziyaret gerçekleştirilmiş olur.