> Bu Hizmetten Nasıl Faydalanabilirim?
30 Nisan 2018

 

İLK BAŞVURU

  • - 444 38 33 numaralı Ulusal Çağrı Merkezi numarası aranarak başvuru yapılır.

  • - Çağrı merkezinden alınan başvuru İl Koordinasyon Merkezine Yönlendirilir.

  • - Koordinasyon Merkezi ilk 15 dakikada hasta /hasta yakınına telefon ile dönüş yapar.

  • - Koordinasyon merkezi hasta başvurularını birimlere hizmet emri olarak atar.

  • - Hizmet Emri atanan ilgili birim ilk 24 saat içinde ilk hasta ziyaretini gerçekleştirir.

  • - Ev ziyaretine giden ekip hastanın Evde Sağlık Hizmetine uygun olup olmadığına karar verir.

  • - Başvurusu uygun olan veya olmayan hastalar süreç hakkında bilgilendirilir.

  • - Başvurusu uygun olan hastalar ön başvuru formu düzenlenir ve hizmet almaya başlar, uygun olmayan hastalar sonlandırılır.

  • - Hasta kayıtları hasta dosyası ve Tablet Pc ile düzenlenir.

  • - İlk ziyarette hastanın kullandığı ilaçlar, tıbbi cihazlar, başlanma şekli, dekübüt ülseri, etraflıca tespit edilir ve kaydedilir.

  • - Hizmetin kabulü için onam formu düzenlenir.

  • - Ayrıca hastanın Sosyal hizmet ihtiyacı, Palyatif bakım ihtiyacı ve alt bezi vs. ihtiyacı var ise hastaya yardımcı olunur ve ziyaret tamamlanır.

  • KAYITLI HASTA ZİYARETİ

- Hasta veya yakını birim ile iletişime geçerek randevu alır.

- Birimde görevli Doktor ve Sağlık ekibi hasta ziyaretini gerçekleştirir.

- Hastaya ilgili formlar düzenlenir ve hastanın değerlendirilmesi yapılır.

- Ayrıca genel muayene sırasında tetkik takibi, sonda değişimi varsa pansumanı veya eğitimi verilir.

- Ev ziyaretine giden ekip hastayı değerlendirir ve gerekli müdahaleyi yaparak İlgili formları doldurarak ziyaret gerçekleştirilmiş olur.